7 Oktober 2011

crushed!!


yess! i had crushed on him. tapi korang jangan jadikan sebab nih aku clash dengan zafran. kes nih tak de kene mengena dengan zafran, atau sapa pon. tapi aku dah start suka dia.reason??
  1. dia nampak alim. (*tapi aku rasa memang alim pon)
  2. dia sayang aku (hee~)
  3. dia da hafal surah sajdah n insan (aku baru hafal surah sajda. tu pon baru ayat ke 10)
  4. dia lawak (kadang2 gila2 sikit. sbb tu aku suka lepak kelas dia)
  5. dia suka usha aku (terutama time hafazan kat surau, risau aku nk tgk dia. takot lupa apa yang aku hafal)
ada banyak lagi. tapi biar jea aku simpan dalam hati aku, takkan semua benda aku nak kena hingaq kat blog kann?

korang nak dengar cerita pasal aku dengan dia? korang tawu tak aku balik rumah minggu nih. yaa. aku balik, sebab aku demam. aku ada tinggalkan note kat quran dia lepas balik dari hospital. nasib baek time tuh kelas dia pegi lab. then tiba2 malam kamis tu dia text aku. dia cakap dia ada dekat rumah. lagi lah aku terkejut. takkan dia balik sebab aku (perasan).

dan aku dah penah menangis sebab aku jeles dia rapat sangat dengan perempuan lain, tapi bila dengan aku, dia segan.

tapi korang, layak ke dia untuk perempuan macam aku nih. :(

xpe. biar aku simpan je semua ni dalam hati aku. walaupun dia da taw

Tiada ulasan:

Catat Ulasan