19 Ogos 2012

happy eid

hello assalamualaikum, happy eid dear blog-walker. hows your raya? hehe. sambil sambl melayan si adam faiz yang gila nih, baek aku update belog kesayangan ni dulu. aku rasa semakin aku besaq, semakin bnyak duti raya aku dapat. haha. sila jeles :P. pagi pagi lagi dah ada orang col aku, kejutkan aku. 'sayang2 bangun. da pukol 9 lebih. orang da siap p raya, dia dok buat taik mata atas katil'. haha. biasala saya kan malas sikit nak bangun awal, tak macam bf saya, pukol 5 da bangun tolong emak memasak. kuikuikui. saya pon tak tolong mak saya. :D then saya pon bangun la bersiap siap. fuhhhh. excited maaaa. nak pegi beraya rumah mak mertua. hehe. tunggu punya tunggu datanglah juga buah hati saya datang menjemput saya di rumah. dah otw k rumah dia tu, bapk nervous! taktaw nak membawa diri time kat rumah dia tu. tapi bole lagi laaa meramahkan diri dengan mak si azhar tu. dengan bapak dia? errr. takot eden. haha. makan makan makan, sembang sembang, saya pon chow lah dari rumah dia. parents dia bagi duit raya pulak. adesss. act malu nak ambil. tapi........... entah la. hehe. :') lepas da blah dari rumah dia, saya dan azhar pun pergi la melepak dekat pantai murni dulu. hilangkan nervous sebelum jumpa parents aku pulak, bila da masuk rumah tu, tahu tahu jela parents saya tu macam mana. macam macam benda azhar kena tanya. haaaaa. padanla muka. nak sangat kan datang rumah saya.haha. gelak jahat suda. kuikuikui. oke saje family saya dengan dia. positif la. ohh lagi satu. saya dapat duit raya darii dia :D. teka berapa? sapa betol dapat hadiahhhh :P

tadaaaaa. gambar di luar rumah saya. :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan