1 Julai 2011

kembar 'o' ?




ada orang cakap aku dengan perempuan tu kembar. korang rasa?
yess! correct answer. obviously not. dah macam merak dengan gagak kot. haha. cuba teka sapa merak sapa gagak :)
sama tang mana aku pon tataw laah. time pakai spek?


tapi pic aku pakai spek tadak lah pulak kan. plus malas nak upload.
banyak betol orang nak meniru muka aku kan. dekat maktab ada budak form 2 tu cakap muka aku macam kawan dia, siap cakap ' wey hormat ah die. da la dia kembar kau'
macam 'sheet'.
cerita pasal mizan pulak, dia kata muka aku macam kawan dia, muna. siap nak panggil aku muna time activity week.
dekat yan, time aku form 2. ad orang kata aku ada adik. nama budak tu syifa. sekarang budak tu form 3 da kot. da la belen. haish

tapi orang cakap, ada 7 manusia yang muka sama macam kita. tapi yang aku taw, Allah cipta manusia lain2. tak da yang sama. mungkin sebab hampir sama tu yang orang melayu cakap pelanduk dua serupa.

ha lagi satu, dulu dekat myspace. depa cakap muka aku macam liyana estrella. awww. yang tu aku suka.


tu ha muka dia. kalau tak cukup sila google ye. type jea liyana estrella.

p/s ; ade lagi yang nak mengaku aku kembar die,. haha. bajet hot je fika nih ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan