29 April 2011

kawen muda




helo helo. fika kembali di malam hari yang sudah berganjak ke pagi. :D
kawen?? kecik kecik da cakap pasal kawen.ape lah fika nih. adoy. haha.aku ade cite pasal kawen nih. nak cakap lah kakak2 aku semua da kawen. tinggal aku sorang jea yang belom.



ini kakak aku yang 1st kawen.


kak aku yang third kawen.

sebenarnya aku nak story pasal kak aku yang kat atas tuh. semua tawu kan die baru jea kawen kan. tapi da mengandung. haha tak taw lah aku da lama mana. awal gila. sampai tak percaya aku. haha. yang paling aku tak caya macam mana lah nak jadi mummy kan. umo baru 24 y.o. umo 25 da ada anak. nvm lah kakak oi. aku doakan ang selamat lahirkan baby tuh. mitak mitak dapat baby boy. boleh aku buh nama Syafiq mikael. haha. gurau ja. nangeh budak tuh mampos aku.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan