29 April 2011

love or lust?


mane yang korang pilih? love or lust? klo gurl ofcoz lah love ryte? tapi perlu ke kita bercinta tyme sekarang? tepat ke masanya? kebanyakkan laki lebih cenderung kepada lust. betol kan? aku tak kata semua lelaki. tapi kebanyakan. kalau tak zafran dengan alya tak kantoi lah. tapi perempuan jugak patot disalahkan jugak. sape suruh bagi greenlight kan. aku pon bukan lah baik sangat. tapi aku cuma jalankan tanggunjawab aku sebagai seorang islah. *dah macam ustazah. aku ingat lagi pesan mak aku, nak carik bf, carik time kat matrik nanti. biar sama pandai dengan kita. jangan kapel dengan budak yang belum tentu masa depan dia. tak semestinya dia skula teknik, dia bole jadi Ir. tengok result spm, tak hebat mana pon. cikgu fizik aku pulak cakap, tak semestinya laki laki kat MRSM nih akan jadi doktor satu hari nanti. ntah2 jadi cleaner kat hospital jea. memang betol lah cakap orang tua tua. depa lagi berpengalaman, menyesal aku kapel dulu. tapi da tak da guna kot. let past be past, oke. samapai di sini saje., suda larut malam kot. ;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan