14 April 2011

spotcheck?

SPOTCHECK?? bila cakap pasal spotcheck mesti orang orang yang bersalah akan bermuka cuak dengan serta merta kan? tipu lah kalau kamu semua tak. terutama bila mereka mereka yang stay kat asrama. yaa. sama seperti saya.

oke. aku ade cerita pasal spotcheck. dekat aspuri ari ahad ritu kot. bila dengan jea ade spotcheck semua orang jadi macam dunia da nak kiamat. termasuk aku. act aku tak de lah kesah sangat kalau fon buruk tuh kena rampas. aku cuma tak maw ada rekod disiplin jea.

tapi sebelum spotcheck tu aku da dapat hint dari cikgu azman (cikgu disiplin).time tuh aku cakap dekat dia nak guna lab komputer. dia tak bagi.dia cakap budak perempuan ada aktiviti. cikgu waheeda pon cakap macam tuh kat aku. bodoh sial. nape tak terpiki

tapi. nasib baek lah kan yang check tuh cikgu soleha. warden aras aku.tp jangan ingat die baik. garang nak mampos dia tuh. sapa yang prep campur laki pompuan tuh memang kena r ngan dia. dulu aku penah tak suka dia. tapi sekarang tak lagi. dia tak macam yang aku sangka. dia agak baik. minggu sabtu minggu lepas aku pakai shorts. then lepak2 kat tangga sambil baca buku. tiba tiba dia naek tangga tuh.,da la time tuh aku tengah mcg. kira naseb baek lah kan dia tak nampak. aku ingat nak kena sebab pakai shorts. tapi dia tak kata apa pon. wahhh. unbelivable. maybe sebab dorm aku agak jauh dari pandangan orang dekat dm.

oke.back to the main topic.pasal spot check.cikgu soleha cek sikit sikit jea. naseb tak kantoi aku punya fon. haha.

warden buat spotcheck pon bukan sebab nak rampas fon. depa buat sebab nak tengok 'luvbite' dan surat cinta (bunyi agak kolot kan) . haha. aneh kan. yaaa. tapi nih benda betol. sebab dekat maktab da ada kes besar. pasal couple. dan telah ke arah maksiat.

oke. suda. sampai sini jea. aku nak cari maklumat tok SEM pulak. da la semua tulis dalam bahasa inggeris. penah aku nak baca. *sigh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan