3 Jun 2011

belog walking~

hello people. aku tengah mengusha belog perempuan nih. ala perempuan tu lah kan. yang aku benci sangat tu. thanks tu DOT DOT DOT coz baga aku belog dia.

oh shit. macam macam aku taw dekat dalam tuh. memang terserlah lah kegedikan dia. PMS pon nak gitaw orang ka pompuan? tak sangka aku dia ada belog lama da. aku rasa macam nak follow. tapi lain kali jala. tunggu aku dengan dia berdamai dulu.

what??berdamai?bole jadi ka? aku da penah sent emel say sorry to her. but she just ignore the message. so what can i do. nak aku hantar untuk kali ke 2? huh! no way!

dan dalam belog dia tu bole tahan banyak nama ex aku. bole tahan rapat depa tuh. baru aku taw. sebelum nih aku ingat dia tu pari pari suci

oh. 12 am already. aku stop entry tok kali nih dulu.coz ada homework yang belum siap.act banyak!

daa.see yaa =D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan