6 Jun 2011

Result =D


hello people =D
you know what? result da sampai rumah. haha. awal awal lagu aku gi lari dekat posmen tuh. haaa. tade lah. gurau gurau sajee~

oke. ce cite sikit pasal result aku yang tak delah gempak sangat pon. takan dapat penghormatan dari pengetua :(. tape fika. relax2 dulu. next sem kau pulun lebeh laa.

sayang aku tak boleh nak upload pic. kalau tak boleh jea aku letak kertas tuh dekat belog nih. 2A 1B+ 4B 2C+ 1C. haaa. PNG 3.19. *malu. tak sehebat fiza. dia 4 flat oke. huh. aku rasa takde harapan aku nak pi oversea. :( oversea? next time aku post entry pasal oversea pulok k.

komen dari cikgu Wana pulak. hesh. tak payah laa. malu aku. hehe.


thats all. see yaa. daaa <3

p/s: nak tgk asmara 2 hehe.ehh,kejap kejap. fiza 4flat? kau silap doe.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan