9 Jun 2011

homework bertimbun =(


hello people =| (suara tak bermaya )
sekarang da pukul berapa? 3.27 pagi kan? dah hari jumaat. esok hari sabtu. terpaksalah aku say hello to mjsc baling kesayangan aku tuh. ==" dan say bye bye to my sweet home :(( last but not least my sweetie hello kitty bangla aka negro :|. waa. aku tak dapat terima kenyataan aku dah habiskan cuti dua minggu aku.

dah dekat nak balik baru aku siapkan homework. act tak siap sangat. haha. fizik ade lagi dua mind map. yang tu tak pa, bole pinjam kawan, journal baru ada dua entry. lagi lima maw cari mana? math mod add math siap kot. bm? kelenturan kognitif maksud apa? haish. pelik2 betol mrsm nih, agama da siap. hafal hadis dengan maksud ja belom. tadak keja pa suh hafal hadis. hafal surah yang pendek pon tak lepas,

p/s ;sedih macam nak nages.xmaw balik maktab!

1 ulasan: