8 Jun 2011

study =)


hello people ;)
tengah buat ape tu? hehe. tengah study ker? wahh rajenye study. hem mestilah rajen kan. sebab dok kat hostel. kalau da balik rumah, homework pon malas nak buat. haa. betol tak. mesti lah betol. sebab aku macam tu. dekat maktab bukan main lagi study. weekend pon study. then da tak buang masa dengan tido da. tapi kalau balik rumah. tido jea memanjang. lepas tu facebook. belog.

aku rasa semua student macam tu lah. baru aku taw kenapa dulu kak aku bila dia balik, dia tak buat langsung assignment ka apa. yang dia bawak balik, letop dengan baju. tapi letop tu untuk facebook. haa. aku da faham!tak kira lah budak maktab ke, mara, uni, matrik, kolej ke ape. semua sama jea kot. da nama pon cuti balik kampung, mesti 'bercuti'. bukan study. haha. aku balik sini pon, bawak balik baju sikit, buku sikit. homework yang banyak. haa. tapi sampai sekarang tak siap-siap lagi.

p/s: nama pon cuti, bukan hari skula. mesti lah kene relax2 kan. hee~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan